چگونه عایق پاششی تولید می شود؟

در واقع عایق پاششی به عنوان فوم پاششی پلی یورتان حرارتی در داخل ساختمانها به کار میرود. مزیت عایق حرارتی پلی یورتان بسیار زیاد است.  این مزیت فوم پاششی سبب می شود ازنظر اقتصادی سود قابل توجهی کنید.

بهتر است از مجموعه های باتجربه و ماهر برای اجرای عایق پاششی استفاده کنید.

اگر مکان پروژه شما در فضای باز است انتخاب عایق پاششی سلول بسته بهتر است و می توان نتیجه بهتری از اجرای آن به دست آورد. اگر به دنبال یک عایق صوتی با کارایی بالا هستید این محصول گزینه مناسبی است. برای عایق کاری صوتی چگالی فوم باید پایین باشد تا که در نتیجه آن سلولی های باز در عایق زیاد میشوند. فوم پلی یورتان سلول باز به دلیل ساختار سلولی باز حفره های هوای زیادی درون خود دارد که این حفره ها صدا را به خود جذب کرده و عایق صوت محسوب می شوند. در صورت اجرای غیر اصولی فوم اسپری پلی یورتان، احتمال جمع شدن ( شرینک کردن) فوم و جدا شدن از سطح کار وجود دارد. از طرفی محفظه حامل عایق رطوبتی پاششی با توجه به آنکه کاملا ایزوله و بسته می باشد می تواند عمر مفید رنگ یا شرایط آماده به کار بودن پوشش رنگی را افزایش دهد.

عایق پاششی پلی یورتان

چسبندگی زیاد عایق پاششی سبب می شود هیچ هوایی در پشت فوم برای انتقال صدا وجود نداشته باشد. اگر شما تخصص کافی برای این امر را ندارید میتوانید از افراد آگاه متخصص در این زمینه کمک بگیرید. سایز و ضخامت این عایق بسیار متنوع است.

پلی یورتان تزریقی: در مکان های مسطح و غیر قابل دسترس به صورت دستی و به کمک دستگاه تزریق صورت میگیرد. برای مکانهای که امکان دسترسی به این مناطق کمتر است با کمک تفنگ مخصوص میتوان درزها و منافذ بازبین دیوار و پنجره را بهطور کامل عایق بندی کرد.

 

کارشناسان ما در سایت آماده پاسخگویی به سوالات شما و همچنین راهنمایی در زمینه خرید انواع عایق پلی یورتان و کاربردهای آن برای محل استفاده شما بوده تا بتوانند اطلاعات کافی در این راستا به شما ارائه داده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید. تا به امروز افراد بسیاری برای بناهای مختلف همچنین صنعتهای گوناگون از این محصول استفاده کرده اند و رضایت بالایی داشتند.

جایی که خواص بسیار عالی عایق حرارتی فوم پاششی پلی یورتان در دستگاه تزریق فوم سبب میشود تا از ضخامت دیواره یخچال تا حد زیادی کاسته شود و در عین حال ۳۰ درصد به حجم داخلی آن اضافه شود. از این محصول در کشورهای بسیاری به عنوان عایق حرارتی و برودتی استفاده میشود. این نوع عایق پاششی دارای منافذ بزرگتری است که کاملاً بسته نشده اند.

 

عایق پاششی از کجا بخریم؟

اگر شما قصد استفاده از فوم پاششی در سازه های مختلف رادارید ابتدا باید با ویژگی انواع آن آشنایی داشته باشید. اگر قصد تهیه عایق پاششی باقیمت مناسب رادارید می توانید از مراکز معتبر این محصول را خریداری کنید. اگر شما نیز قصد استفاده است فوم پاششی پلی یورتان رادارید باید حتماً در انتخاب این محصول نکاتی را رعایت کنید. نوع کاربرد عایق هم بر تعیین قیمت اثرگذار است برای مثال عایق حرارتی-رطوبتی پلی یورتان پاششی نسبت به عایق صوتی-حرارتی پلی یورتان پاششی قیمت بیشتری دارد. با توجه به آلودگی­های صوتی که در اطراف منازل وجود دارد و باعث سلب آرامش اهالی خانه می­شود. می توانید از عایق صوتی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که خرید از برندهای مطرح سبب می شود شما از مزایای بیشتر این فومها بهره مند شوید. صنعت پلی یورتان همواره در حال پیشرفت و تغییر است . این پیشرفت ها روز به روز بیشتر می شود و البته صنعت ساختمان از این قافله عقب نیست. از عایق پاششی راحت تر می توان نسبت به سایر عایق ها در محیط ها و شرایط متفاوت استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *