نکات موثر عایق پاششی پلی یورتان

عایق فوم پاششی

در صنعت ساختمان سازی از فوم استفاده زیادی می شود. فوم پاششی پلی یورتان به دلیل ضریب مقاومت حرارتی بالا (R-value) بهترین و اقتصادی ترین عایق ساختمانی در سطح جهانی بوده و با جلوگیری 70 درصدی از اتلاف انرژی در ساختمان بهترین عملکرد را در مقایسه با سایر عایق ها دارد.

فوم پلی یورتان پلیمری میباشد که بسیار کاربردی می باشد. پلی یورتان فومی حجیم تشکیل می دهد و عایقی سفت را به وجود میاورد. مطالعات انجام شده توسط وزارت انرژی ایالات متحده نشان میدهد که ۴۰ درصد اتلاف انرژی ساختمانها در نتیجه نفوذ هوا از طریق دیوارها، پنجره ها و درگاه است.

عایق پلی یورتان از بدو اختراع با توجه به اینکه بهترین ماده آلی عایق شناخته شده می باشد به صورت ویژه مورد توجه صنعت ساختمان قرار گرفت و پیشرفت های بسیاری نیز در راستای بهبود خواص آن تاکنون صورت پذیرفته است.

انواع عایق پلی یورتان که در صنایع ساختمانی ، مرغداری و غیره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد فوم پاششی و یا همان پلی یورتان پاششی بهترین فوم عایق پاششی است که می توانید آن را با قیمت مناسب می توانید  خرید نمایید.

این نوع پوششها را می توان روی سطوح عمودی مانند لوله های انتقال نفت به راحتی مورد استفاده قرارداد. فوم پاششی پلی یورتان، به سرعت و به راحتی توسط کاربران و افراد حرفه ای مورد استفاده است. فوم پاششی به صورت مایع می باشد و با قرارگیری روی سطح ها گوناگون در مصارف متعددی مورد استعمال قرار می گیرد. عایق های متنوعی در صنعت های و ساختمان ها به کار گیری میگردد یکی بهترین و پراستفاده ترین عایق ها و فوم ها ، عایق پلی یورتان میباشد.

پس از مشخص شدن مصرف 40 درصدی از کل انرژی کشور در بخش ساختمان و اعلام آن از طرف سازمان بهینه سازی مصرف سوخت ایران، شرکت نبوغ بهینه گستر اقدامات وسیعی را در راستای جلوگیری از هدر رفت انرژی در این بخش از طریق عایق سازی سازه ها با فوم پلی یورتان صورت داده است.

فوم پاششی پلی یورتان در دو نوع سلول باز و سلول بسته که هر دوی این ها پایه آب می باشند ارائه می شود. و رقیق سازی آنها از طریق اضافه کردن سیالات آب است.

و جالب تر این که مقاومت ساختمان ها در مقابل حوادث چند برابر شده و حتی استقامت ساختمان در برابر آلودگی های صوتی و هدر رفت انرژی خیلی بیشتر شده است. در مصرف انرژی ساختمان صرفه جویی چشم گیری می کند و هم با توجه به خاصیت ضد صوتی که دارد آسایش صوتی را برای ساکنان ساختمان به ارمغان دارد.

 

چه چیزی در مورد عایق پاششی پلی یورتان مهم است؟!

انتخاب فوم و ضخامت مناسب برای ساختمان از موضوعاتی مهمی است که باید توجه زیادی به آن شود. کارشناسان فروش ما شما را برای خرید عایق مناسب و مقرون به صرفه راهنمایی می نماید. به منظور خرید عایق رطوبتی پلی یورتان به لینک های زیر مراجعه نماید و یا با شماره تماس های درج شده تماس حاصل فرمایید.

در شرکت نبوغ بهینه گستر عایق و فوم پاششی به فروش می رسد ، برای اینکه در زمینه خرید بهترین عایق و فوم و یا ورق پلی یورتان را انتخاب کنید. چسبندگی بالا، یکدست بودن و مقاومت بالا در برابر ضربه ازجمله ویژگیهای عایق پاششی پلی یورتان محسوب میشود.

در هنگام اجرای فوم پلی یورتان گازهای سمی تولید میشود که میتواند باعث بروز مشکلات تنفسی در افراد گردد. فوم پاششی پلی یورتان به دو روش تولید می شود.

 

فوم عایق پاششی کجا استفاده می شود؟

همانطور که ذکر شد تخمین زده شده که تا ۴۰% هزینه ی گرمایش یا سرمایش یک ساختمان به دلیل نفوذ جریان هوا از شکاف های دیوار ، درب ها، پنجره ها ، کانال ها و دیگر درزهاست.

این پوشش در هر نوع سازه ای چه ساختمانی چه غیر ساختمانی (مثل یخچال ماشین) و به جهت جلوگیری از عبور و یا نفوذ گرما و سرما و یا حرارت مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این عایق ها تنها در ساختمانهای موجود و نه جدید الاحداث، و در داخل دیوارهای پیش ساخته قابل اجراست.

عایق فوم پلی یورتان پاششی در محل و در اشکال متعدد مورد استفاده قرار می گیرد. شایان ذکر است که عایق و فوم پاششی پلی یورتان خریداری شده توسط شما اگر در تهران باشید طی یک روز کاری و اگر در شهرستانهای دیگر ایران باشید طی دو روز کاری در محل تحویل داده می شود. عایق فوم پلی یورتان با بهترین کیفیت در شرکت نبوغ بهینه گستر تولید می شود و با قیمتی مناسب به فروش می رسد.

جهت خرید فوم پاششی تهران می توانید با دفتر و نمایندگی ما در تهران تماس حاصل فرمایید.

شما مشتریان عزیز می توانید به منظور مشاوره رایگان فنی با کارشناسان و مشاوران در ارتباط باشید و با تماس با ما بهترین و مناسب ترین نوع عایق را برای خود انتخاب نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *