عوامل قیمتی عایق پاششی

بهترین قیمت فوم پاششی

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع عایق پلی یورتان پاششی آشنا کنیم و همچنین در مورد کاربردهای آن مطالب مفیدی را به شما ارائه دهیم پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشی:

قیمت عایق پلی یورتان به عواملی بسیاری بستگی دارد، برای مثال از این عامل ها می توان به کیفیت، نوع و مواد ، برند و شرکت تولیدکننده آن اشاره کرد. عایق صوتی پلی یورتان که به صورت فوم پاششی بوده و سلول باز می باشد با توجه به مصرف کمتر مواد قیمت کمتری دارد. متراژ و شرایط پروژه از عوامل مهم موثر در قیمت این فوم پاششی می باشد.

برخی عوامل محیطی مانند وزش باد و شرایط محل پروژه مانند عدم صاف بودن سطوح در مقدار مصرف این عایق و در نتیجه قیمت آن تاثیر گذارد. از طرفی استفاده از آن ها برای میزان کم عایق، به صرفه نباشد.

پیش ساخته نبودن عایق پاششی پلی یورتان مهم ترین عامل در ثابت نبودن قیمت این فوم، پیش ساخته نبودن این عایق پاششی پلی یورتان و تشکیل آن در محل ساخت و اجرای پروژه انجام می شود.

نمی توان برای قیمت فوم پاششی پلی یورتان نرخ ثابتی را بیان کرد، زیرا عوامل زیادی در قیمت فوم پاششی آن دخیل هستند. قیمت های درج شده در سایت ثابت و مشخص نمی باشد و به علت نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییرات بسیار می شود.

با کیفیت ترین عایق پاششی پلی یورتان را با خرید از شرکت بهینه گستر انجام دهید.

عایق پاششی وزن بسیار کمی دارد و بار وزنی زیادی را به سازه ها تحمیل نمی کند.  در حال حاضر نیز فوم پاششی سلول باز پلی یورتان به دلیل دانسیته پایین و ساختار سلولی خود مدرن ترین و قوی ترین عایق صوت موجود در صنعت آکوستیک می باشد. وجود حفره یا باکس های هوا در ساختار سلولی پلی یورتان باعث جذب صدا شده و از ارتعاش آن نیز جلوگیری می کند.

 

روش اجرای عایق پاششی پلی یورتان

فوم پاششی پلی یورتان به کمک دستگاه مخصوص بر روی محل موردنظر اسپری میشود.و پس از آن سخت شده و یک سطح عایق یکدست تشکیل می دهد.

این نوع از عایق پلی یورتان از دو ماده تشکیل شده است که هرکدام در مخزن های جداگانه این نگهداری می شوند. از دیر باز تا کنون موثرترین عایق ها آن دسته از عایق ها هستند که بافت سلولی آنها متشکل از منافذ و یا باکس های هوا می باشد گواه این نظریه عایق سنتی پشم سنگ و فوم پلی یورتان سلول باز می باشند که هر کدام در عصر خود بهترین عایق صوتی بوده و بیشترین استقبال را نسبت به سایر رقبا داشته اند. عایق صوتی پلی یورتان پاششی دارای ضریب جذب امواج صوت تا حد قابل قبولی است و از آن برای عایق بندی انواع ساختمان های مسکونی، سینما ها، تالار های عروسی، استودیو ها و …

عایق سلول باز به دلیل اینکه با مواد شیمیایی کمتر و در حجم بیشتر تولید می شود ارزانتر است. شرکت نبوغ بهینه گستر تولید انواع عایق، ساندویچ پانل است.

امروزه اکثر افراد برای برقراری آسایش و آرامش در زندگی خود، از انواع عایق کاریهای مختلف در ساختمان خود استفاده میکنند. برای عایق کاری صوتی چگالی فوم باید پایین باشد تا در نتیجه آن سلولهای باز در عایق زیاد میشوند و برای عایق کاری حرارتی هم لازم است چگالی فوم بالا در نظر گرفته شودبه این ترتیب سلولهای بسته در عایق زیاد میشوند و به صورت یک عایق حرارتی فوق العاده عمل میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *