عایق پلی یورتان پاششی برای سوله ها

مشاهدات عینی به وضوح گویای این واقعیت می باشد که در سقف سوله ها پس از مدتی اندک بافت پشم شیشه و پشم سنگ دچار رطوبت شده، بعضا باد کرده و از سقف آویزان می شود حال آنکه در برخی از پروژه های صنعتی و صنایعی مانند پرورش طیور عایق پلی یورتان سقف و دیوار ماهیانه مورد شستشو قرار می گیرد آن هم با دستگاه های فشار بالا نظیر کارواش یا جت واشر.

اما عایق فوم پاششی دارای خصوصیاتی نظیر، عایق صوتی، حرارتی، چسبندگی بالا، سبک، عدم جذب آب، سرعت اجرای پاششی، حفظ خواص فیزیکی و شیمیایی با گذشت زمان، و به نوعی در عایق حرارتی سقف ها،دیوارها، زیر زمین و اتاق های زیر شیروانی ، لوله ها و مخازن ، تجهیزات سردخانه ای، کولر، فریزرهای صنعتی، واگن های قطار، کشتی ها و شناورها، مرغداری ها و گلخانه ها کاربرد دارند.

اجرای عایق پاششی صوتی و حرارتی پلی یورتان در سراسر کشور ، با قیمت مناسب و اجرای سریع و کیفیت عالی با استفاده از مواد درجه یک با دانسیته متناسب در  موقعیت مکانی شما توسط شرکت ما انجام می شود.

 

فوم عایق پاششی صوتی

با بکارگیری عایق پلی یورتان با ضخامت حدوداً 10 سانتی متر، اختلاف شدت صدا در دو طرف دیوار عایق کاری شده توسط پلی یورتان حدود 30 دسی بل می باشد. که بهترین عایق صوت محسوب می شود

ضخامت عایق وابسته به دفعات پاشش فوم است اما این ضخامت معمولاً از 5 سانتی متر بیشتر نمی شود.

در فوم های پیش ساخته  فوم ها در قالب های مخصوص ریخته می شوند و پس از سفت شدن بلوک ها را می برند.

عایق های پلی یورتان لوله ای و نیم لوله:

این عایق ها که در اندازه ها و ضخامت های متنوعی ساخته می شوند، برای عایق کاری کردن لوله ها مورد استفاده قرار می گیرند.

عایق های پلی یورتان تزریقی:

گاهی عایق کاری کردن بعضی نقاط ضروری است که به صورت دستی قابل دسترسی نمی باشند و برای این موارد از روش تزریق فوم پاششی استفاده می شود.

قبل از اینکه بخواهیم در مورد سایر مزیت های این عایق ها صحبت کنیم بهتر است انواع پوشش هایی که از طریق پاشش اجرا می شوند را نام ببریم: نوع سلول باز و نوع سلول بسته

برای ساختمانهای مسکونی چند طبقه بهتر است که از مصالح ساختمانی که قابلیت جذب صدا را دارند برای سقفها، کفها و دیوارها استفاده کنید. بهتر است فوم پلی اورتان صوتی یا همان فوم سلول باز در ساخت­ و­ساز مورد مصرف قرار گیرد تا بتواند از ورود سر و صدا جلوگیری کند. پلی یورتان مورد استفاده در این روش، از نوع ۱۰۰% جامد و با مواد اولیه ۲ جزئی است.

کفپوش پلی یورتان:

کفپوشی دو جزئی است که نسبت به سایر انواع پوشش ها دارای خواص متفاوت می باشد. این کفپوش مقاومت بالایی دارد و در مقابل رطوبت و خوردگی بسیار ماندگار است.

از فوم های بلوکی برای عایق کاری کردن دیوار ها و مخازن خیلی بزرگ استفاده می کنند. عایق پلی یورتان پاششی را به راحتی می توان از زیر بر روی سطح فولادی اسپری نمود و پس از مدتی یک سطح عایق فوم پلی یورتان که هم عایق حرارت است و هم عایق صوت تشکیل می دهد. می توان آن ها را رنگ آمیزی کرد.

میزان جذب صوت عایق پاششی صوتی بسیار بیشتر از عایق پشم شیشه و پشم سنگ می باشد و در صورت نیاز به درجات بالاتر مقاومت صدا، حتی می توان از پلی یورتان با ضخامت بیشتر استفاده نمود . به منظور کسب اطلاعت بیشتر از عایق پلی یورتان شرکت نبوغ بهینه گستر می توانید به سایت ما مراجعه نماید.

 

عایق پلی یورتان پاششی

فروش فوم پاششی و یا همان عایق پاششی ( عایق حرارتی پلی یورتان ) در سراسر نقاط کشور انجام می شود، و دفتر مرکزی ما در تهران واقع شده است.

رعایت ضوابط مندرج در مبحث ۳ مقررات ملی ایران و آیین نامه محافظت از ساختما ها در برابر حریق الزامی است. به غیر از استفاده از پلی یورتان برای عایق کاری کردن ساختمان ها از این ماده در صنایع داروسازی، پتروشیمی و گاز هم استفاده های زیادی می شود.اگر تصمیم به استفاده از عایق پلی یورتان را دارید به شما توصیه میکنیم، در صورتی که ساکن استان تهران هستید، از بین انواع مختلف عایق پلی یورتان در شهر تهران عایق پلی یورتان با ویژگی های مدنظر خود را جستجو نموده و درصورتی که نمایندگان فروش آن در تهران موجود هستند، با ما تماس بگیرید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به همکاران ما در شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *