ویژگی های عایق فوم پاششی

عایق پاششی یک عایق حرارتی و صوتی مناسب برای ساختمان محسوب می شود. به دلیل خصوصیات فراوانی که این عایق دارد برای عایق سقف شیروانی مناسب است. • در مناطق سردسیر هدف از عایق کاری ساختمان ، کاهش خروج گرمای حاصل از طیور و تجهیزات حرارتی از راه سقف و دیوارهاست که بهترین گزینه پیشنهادی عایق پلی یورتان است.

• برای عایق کاری مرغداری ها ، دانسیته30 تا 35 مناسب می باشد که ضریب انتقال حرارتی آن 019/0 بوده و در نتیجه عایق حرارتی بسیار مناسبی می باشد. مناسب ترین زمان برای استفاده از عایقهای صوتی در هنگام ساخت و ساز است.

کاربرد عایق فوم پاششی پلی یورتان در دیوار و سقف ساختمان ها :

فوم پلی یورتان یک نوع عایق حرارتی است که در حال حاضر به عایقی پر مصرف در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است.

فوم پاششی پلی یورتان به دلیل ضریب مقاومت حرارتی بالا (R-value) بهترین و اقتصادی ترین عایق ساختمانی در سطح جهانی بوده و با جلوگیری 70 درصدی از اتلاف انرژی در ساختمان بهترین عملکرد را در مقایسه با سایر عایق ها دارد.عایق پلی یورتان از بدو اختراع با توجه به اینکه بهترین ماده آلی عایق شناخته شده می باشد به صورت ویژه مورد توجه صنعت ساختمان قرار گرفت و پیشرفت های بسیاری نیز در راستای بهبود خواص آن تاکنون صورت پذیرفته است.

پس از نمایان شدن مصرف 40 درصدی از کل انرژی کشور در بخش ساختمان و اعلام آن از طرف سازمان بهینه سازی مصرف سوخت ایران، شرکت نبوغ بهینه گستر اقدامات وسیعی را در راستای جلوگیری از هدر رفت انرژی در این بخش از طریق عایق سازی سازه ها با فوم پلی یورتان صورت داده است.

 

 

پیش بینی رشد بازار پلی اورتان در آمریکای لاتین تا سال 2025

پیش بینی می شود صنعت فرآوری پلی اورتان بر اساس انقلاب شیل در آمریکا در سال های آتی رشد مطلوبی در بر داشته باشد.

… [Source: TABNAK]

 

چرا عایق پاششی پلی یورتان برای ساختمانها مفید است؟

با وجودیکه هر تولید کننده فوم پلی یورتان دمای سطح پاشش پلی یورتان را بر اساس مشخصات مواد خود تعیین می کند، اکثر سیستم های فوم پاششی پلی یورتان بر این که دمای سطح پاشش باید بالای ۱۰ درجه سانتی گراد باشد هم نظرند.

با توجه به پیشرفت امکانات در زندگی، امروزه انواع مواد متنوع را طراحی کرده اند که زندگی را برای انسانها بسیار راحتتر کرده اند. استفاده از عایق پاششی پلی یورتان محدوده ی وسیع طراحی بزرگی ایجاد میکند.

• با توجه به توضیحات فوق امروزه بهترین روش برای عایق کاری سالن های ساخته یا طراحی شده ، اسپری پاششی پلی یورتان است که مصرف آن با توجه به افزایش قیمت انرژی و بهینه سازی مصرف سوخت در حال افزایش است.

موارد کاربرد پلی یورتان پاششی چیست؟

عایق صوتی پلی یورتان که به صورت فوم پاششی بوده و سلول باز می باشد. فومهای پاششی عایق صوتی جز بهترین محصولات برای عایق کاری ساختمان هستند که ویژگیهای منحصر به فردی دارند و همین موضوع باعث محبوبیت آن در بین مردم شده است.

شرکت ما اماده ارائه مشاوره و ثبت سفارش شما بازدید کننده گرامی می باشد. احتمال ترک خوردگی تمام انواع لایه های پلیمری معمولی در برابر اشعه فرابنفش وجود دارد که این خود باعث ترک خوردگی پوشش در طول 2 تا 5 سال می شود و با از بین رفتن خاصیت آب گریزی ،ضد آب سازی بی نتیجه می ماند.

پلی یورتان پاششی متشکل از دو نوع مایع است که در تفنگ مخلوط سازی دستگاه مربوطه، تحت فشار و حرارت با هم ادغام شده و حجم آن پس از چند ثانیه سریعاً به میزان 20 تا 30 برابر افزایش می یابد و به شکل فوم فشرده، منسجم و یکپارچه به ضخامت دلخواه (وابسته به میزان ماده پلی اورتان پاشیده شده) در می آید. ضخامت و دانسیته فوم پاششی پلی یورتان وابسته به نوع کاربرد مورد انتظار از آن متغیر می باشد.

این فوم قابل تزریق و قالب گیری است و برای عایق کاری های حجیم و مکان های غیر قابل دسترس گزینه ای ایده آل به شمار می آید. عایق کاری نقش مهمی در ساختمان دارد.

• ازآنجایی که گرمای جذب شده از سقف بدون عایق حتی ازگرمای زائد پرنده نیز بیشتر است ، حتی جدید ترین سیستم های تهویه نیز قادر نخواهند بود کل گرمای وارد شده را جابه جا کنند.

• گرمای تابشی به سالن مرغداری از راه سقف عایق کاری نشده ، برای پرندگان بسیار مضر است ، زیرا علاوه بر گرم شدن هوای داخل سالن ، مستقیماٌ اشیا و پرندگان موجود را نیز گرم می کند .

استفاده از فوم اسپری برای آب بندی نما ساختمان باعث می شود حجم زیادی از شکاف پر شود و با توجه به فشرده بودن فوم اسپری مانع رشد قارچ و باکتری نیز میشود. این محصول پس از اعمال در شکاف حجم زیادی می گیرد و باتوجه به ساختار فشرده ای که دارد مانع از رشد قارچ ها و باکتری ها می شود. روش خرید عایق پلی یورتان از مهار انرژی به این شکل است که در قدم اول بایستی به فروشگاه عایق پلی یورتان ما مراجعه نماید و با انتخاب محصول مورد نظر خود به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. شما می توانید در صورت شکاف و یا درز در کناره های پنجره ها و یا برخی دیوار ها از این محصول به عنوان یک پرکننده و عایق صوتی و حرارتی استفاده کنید. شما کاربران و خریداران گرامی جهت استعلام قیمت روز عایق پلی اورتان با شماره تماس های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

در شرایطی که پلی اورتان اسپری گردد ، که این امر اسپری شدن نیازمند تجهیزات ویژه این امر باشد و طبیعتا حضور نیروی ماهر به منظور بدست اوردن عالی ترین نتیجه مورد نیاز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *