نحوه خرید عایق پلی یورتان پاششی؟

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با ساختار اساسی پلی یورتان پاششی به شکلی کاملا ساده و قابل فهم آشنا کنیم. این نکته را هم توجه داشته باشیم که در سطح مورد نظر اگر رطوبت در هر شکلی داشته باشیم ایجاد مشکل می کند. به همین خاطر باید قبل از استفاده باید به این موضوع توجه داشته باشید.

این روزها برای سبک سازی انواع سازه از روشهای زیادی استفاده می شود که یکی از بهترین آنها استفاده از عایق های سبک پلی یورتان است.

به دلیل افزایش حجم فوم پلی یورتان بعد از اجرا, تمام حفره ها توسط فوم پر می شود.

چنانچه بخواهیم به ساختار فوم پاششی پلی یورتان بیشتر اشاره کنیم، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که معمولاً این نوع عایق حرارتی و صوتی را یک ماده شیمیایی می شناسند که با ترکیب دو ماده ایزوسیانات و پلی یول می توانید مورد استفاده قرار دهید.

برای اجرای پلی یورتان پاششی معمولاً دو نوع صوتی و حرارتی را در نظر بگیرید.

دستگاه های بسیاری در زمینه پاشش فوم پلی یورتان تولید شده است که می توان بنا به حجم و شرایط کار و نحوه اجرا آن را انتخاب و خریداری نمایید این دستگاهها قیمتهای بالایی دارند و برای پروژه های کوچک توجیه اقتصادی ندارند.

البته برای لکه گیری در فضاهای کوچک نیز می توان از کپسول های های دو جزئی به کار ببرید.

 

چرا همیشه با عایق پلی یورتان پاششی صرفه جویی می کنید؟

عایق پلی یورتان پاششی در واقع همان فوم پاششی پلی یورتان است که به عنوان یکی از انواع پیشرفته عایق های پاششی استفاده می شود. عایق فوم به عنوان یک مانع برای امواج تلفن های موبایل موجود در محیط عمل می کند و باعث کاهش انتقال صدا در فضا از طریق دیوارها، سقف، کف یک ساختمان میشود.

عایق رطوبتی در بسیاری از ساختمان ها به راحتی این اختیار را دارد که از رشد انواع باکتری و قارچ به دلیل نم دار بودن کف، سقف و دیوار جلوگیری نماید. پلی یورتان استحکام فراوانی در قبال میکروب ها، قارچ ها و باکتری ها را دارا می باشد و و  ابداً  فضای مناسبی برای پرورش این نوع میکروبها نمی باشد. و یک فضای بهداشتی ایجاد می کند که اجازۀ رشد به باکتری ها، قارچ ها و حضور حشرات و جانوران موذی را نمی دهد.

استفاده از عایق پاششی پلی یورتان برای جلوگیری از اتلاف انرژی، مهم ترین کاری است که نباید نسبت به انجام آن غفلت ورزید. صرفه اقتصادی مهم ترین امتیاز به شمار می آید. اگر به دنبال رایج ترین نمونه برای استفاده از پلی یورتان پاششی هستید، ما به شما فوم پاششی یورتان سلول باز را پیشنهاد می کنیم. این فوم به صورت درزگیر برای پر کردن درزها و رخنه های ساختمان نیز کاربرد دارد.

می توان گفت عایق های حرارتی پلی یورتان بسیار منعطف هستند، وجود انعطاف بالا می تواند علاوه بر ساختمان های در حال ساخت، برای عایق بندی ساختمان های در حال بازسازی نیز استفاده شود.

عایق های پلی یورتان وقتی که به سطح چسبیده می شوند از آن جدا نمی شوند

توجه داشته باشید که کار کردن با آن ها سلامتی انسان ها را تهدید می کند. و حتماً برای اجرا باید از شرکتهای متخصص کمک بگیرید.

 

 

واردات محصولات نهایی زنجیره پلی‌یورتان بلای جان تولیدکنندگان شد

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان پلی یورتان ایران گفت: ظرفیت تولید فعالان پلی یورتان فقط در انجمن، ۲۰۰ هزار تن در سال است؛ ۶۰ درصد این ظرفیت فعال است و این در حالی است که حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار تن در سال واردات محصولات زنجیره پلی یورتان را شاهد هستیم. – اخبار اقتصادی – … [Source: Kayhan]

فوم پاششی پلی یورتان سلول بسته نیز به خاطر دوام، استحکام و مقاومت بیشتری که نسبت به سلول باز دارد. با وارد کردن نوعی اصلاح کننده اپوکسی دار به درون ساختار پیش پلیمر، میتوان استحکام چسبندگی رزینهای پراکنشی پلی اورتانی را زیاد کرد.

برای دماهای 50 تا 110 درجه سانتی گراد قطعاً دوام و مقامت فوم پلی یورتان به شکل پاششی شما را متحیر خواهد کرد. فوم پلی یورتان از نوع کندسوز می باشد. یعنی در صورت آتش گرفتن به کندی فراگیر می شود.

شما می توانید به راحتی در حوزه ساخت و ساز از این نوع عایق به نحو احسن استفاده کنید. یک بار به صورت اصولی جهت نصب عایق هزینه کنید و سپس تا مدت های طولانی از امتیازات یک عایق کاربردی به نحو احسن استفاده کنید.

عایق پاششی قابلیت شستشو  دارد که این موضوع به ویژه برای سالنهای مرغداری و دام و طیور حائز اهمیت است. همچنین کیفیت آن در طولانی مدت ماندگار است که به صرفه جویی بسیار کمک می کند.

عایق سلول بسته که عایق حرارت است برا ساختمانها عایق مناسبی است چرا که نوع سلول بسته در مقابل آب و رطوبت بهترین دوام را از خود نشان می دهد.

ترکیبات عایق پاششی و کاربردهای آن به طور پیوسته رو به توسعه است.

برای انتخاب بهترین پوشش با کارشناسان شرکت نبوغ بهینه گستر مشورت کنید.

نحوه خرید عایق پلی یورتان به چه صورت است؟

برای مشاوره و خرید این عایق می توانید با شرکت ما تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *