موثرترین عایق پلی یورتان پاششی!

عایق های حرارتی یکی از ابزارهایی هستند که برای جلوگیری از اتلاف انرژی به ما کمک می کنند.

فوم پاششی پلی یورتان یک محصول عایق حرارتی و صوتی و کاملاً سازگار با پایه پلی اورتان (PU) است که با اسپری شدن روی سطوح به وسیله دستگاه مخصوص مورد استفاده قرار میگیرد.

در زیر به بعضی از خصوصیات این عایق با روش های اسپری یا پاششی اشاره می کنیم:

بهره گیری از فوم پاششی پلی یورتان برای ایجاد استحکام در مقابل خوردگی و سایش مناسب است. فوم اسپری پلی یورتان که از انواع فوم های سخت می باشد برای عایق کاری سقف ها، دیوارها ساختمان ها، لوله ها، مخازن و مرغداری ها استفاده می شود.

در خصوص هزینه ها معمولاً هزینه برای جاهای استاندارد مثل دیوار و سقف معمولی بصورت متری محاسبه می شود ولی برای قسمتهای خاص مانند ذوزنقه تا 22% و سطوح ایرانیت تا 27% و سقف های گنبدی و هشتی (8) و سقف شیروانی (برای تاج وسط) هر نیم متر به اندازه 3 متر بیشتر فوم پاششی مصرف می شود.

عایق پاششی پلی یورتان سلول بسته به عنوان عایق مناسبی برای سقف شیروانی به کار می رود. شیوۀ اجرای عایق پاششی که بصورت پاشش (اسپری) است باعث شده به عایق یا فوم پاششی پلی یورتان معروف شود. عایق پاششی پلی ­یورتان بعد از اسپری شدن بر روی سطوح ضخامت بالایی دارد و کلیه منافذ محل موردنظر را به طور کامل عایق بندی میکند.

 

نحوه انتخاب عایق پلی یورتان پاششی

اولین پلی اورتان، از واکنش دی ایزوسیانات تولید شدند. عایق پاششی پلی یورتان دو جز ایزوسیانات و پلی یول دارد، ایزوسیانات به آهستگی در مدت زمان ۳۰ دقیقه به مخلوط آمین اضافه و به حد کافی هم زده می شود. پس از آن در دستگاه با فشار اسپری می شود.

عایق پوششی فوم پلی یورتان در دو دسته تولید میشوند، عایق حرارتی و عایق صوتی.

در بازار قیمت ثابتی برای فروش پلی یورتان فوم پاششی ارائه نمی شود زیرا عوامل زیادی در تعیین قیمت این عایق نقش دارند و همین سبب شده که قیمت عایق پلی یورتان پاششی متغیر باشد و پس از بررسی محل و شرایط پروژه، قیمت گذاری انجام گیرد. شیوه ی اجرای عایق پلی یورتان به دو صورت تخته ای و پاششی می باشد و توانایی زیاد برای حفظ سرما در یخچال ها و صنایع برودتی دارد.

کیفیت فوم عایق پاششی

چنانچه کیفیت مواد اولیه فوم عایق پاششی پایین باشد، عایق بندی ضعیفی انجام خواهد گرفت که بسیار سریع کنده شده و از بین خواهد رفت.

اجرای عایق بصورت پاششی مزیت بزرگی است. این نوع اجرا یکسری مزیت های مهم و اساسی دارد که شما به عنوان یک خریدار باید از آن مطلع باشید. شرایط اجرای فوم پاششی مانند دمای محل مورد اجرا نیز در قیمت و هزینه عایق پلی یورتان بسیار موثر است، در مناطق سرد که بصورت متوسط دما زیر20 تا 25 درجه دارند مصرف مواد پلی یورتان تا 15% بیشتر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فوم پاششی پلی یورتان در مازندران، عایق پلی یورتان مشهد، فوم پاششی پلی یورتان تبریز، فوم پاششی پلی یورتان اصفهان می توانید با واحد فروش شرکت نبوغ بهینه گستر تماس حاصل فرمایید.

{عایق پاششی پلی یورتان، عایق پلی یورتان پاششی ، فوم عایق پاششی، عایق پلی یورتان پاششی}

فوم پلی یورتان پاششی که در اصطلاح صنعتی فوم اسپری پلی یورتان (SPF) نامیده می شود، همانند سایر فوم های پلی یورتان سخت از دو جز پلی یول و ایزوسیانات تشکیل گردیده است.یکی از اجزای تشکیل دهنده پلی یول در این نوع از مواد اولیه پلی یورتان، عامل پف زا که یکی از انواع گازهای کلرو فلروکربن (CFC) مانند گاز ۱۴۱B می باشد.این گاز با تبخیر در اثر گرمای حاصل از واکنش پلی ال و ایزوسیانات، حباب های سلول بسته ای را در درون پلی یورتان پاششی در حال تشکیل ایجاد می کند که زیربنای خواص این نوع از فوم ها به عنوان عایق حرارتی می باشد.

نوع کاربرد عایق هم بر تعیین قیمت اثرگذار است برای مثال عایق حرارتی-رطوبتی پلی یورتان پاششی نسبت به عایق صوتی-حرارتی پلی یورتان پاششی قیمت بیشتری دارد.شما می توانید به مراجعه به بخش قیمت خدمات قیمت عایق پلی یورتان پاششی را مشاهده و خرید نماید. فروش فوم پاششی صوتی حرارتی پلی یورتان در صنعت ساختمان سازی و صنایع و کارخانجات بسیار زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *