مواردی مهم درباره عایق پاششی

عایق پاششی به علت عدم جذب رطوبت، ملات را از روی خود لیز می دهد. بنابراین این عایق ملات پذیر نیست. این که شما می توانید عایق رطوبتی پاششی را از طریق دستگاه اسپری اعمال کنید یک رویکرد جدید می باشد. این فومها دارای رنگ بندی متنوع بوده که بنا به نوع استفاده و شرایط قرارگیری و نوع فوم مورد نظری که انتخاب کرده متغیر می باشد که معمولاً نمونه پرکاربرد آن سفید که لایه روی آن قهوه ای بوده می باشد و و داخل آن از رنگ روشن تشکیل شده است. اگر از این نوع پوششها برای پوشش دهی سطوح فولادی استفاده شود، محیط قلیایی حاصل، فولاد را در برابر خوردگی محافظت می کند.

این مواد مخلوط شده دارای یک سری حفره در ردون خود می باشند که عایق صوت و حرارات هستند و برای محیط و مکانهای انتخابی ساختمان تزریق می گردد، مانند سیستم های برودتی و سردخانه ها، انواع یخچال و فریزر، تاسیسات و لوله های آب سرد و گرم، ساختمان سازی، خطوط انتقال نفت و گاز همچنین سالنهای مرغداری و پرورش قارچ.

 

 

مقایسه بهترین فروشندگان ایزوگام با مناسبترین قیمت

علاوه برارائه قیمت ایزوگامو عایق مناسب، محصولات این شرکت دارای استانداردهای جهانی LAF , ISO , CE و TUV است بنابراین اگر به دنبال بهترین و با کیفیت … [Source: Mehr News Agency]

کاربرد و موارد به کارگیری آن نخستین بار در ارتش و نیروهای مسلح و در هواپیما بود و سپس در سال 1980 به عنوان عایق در پروژه های بهینه سازی تاسیسات ساختمانی به کار گرفته شد. باید اجازه داد که دمای واکنش گرمازا به ۳۵۰ درجه سانتی گراد برسد و سپس محصول برداشته شود. اجرای عایق پاششی صوتی پلی یورتان در سراسر کشور ، با قیمت مناسب واجرای سریع و کیفیت عالی با استفاده  از مواد درجه یک با دانسیته متناسب با موقعیت مکانی شما با بکارگیری عایق پلی یورتان با ضخامت حدوداً 10 سانتی متر، اختلاف شدت صدا در دو طرف دیوار عایقکاری شده توسط پلی یورتان حدود 30 دسی بل می باشد.

استفاده از عایق فوم پلی یورتان در بخش های خودرو سازی، ورزشی و همچنین هواپیمایی گسترش زیادی یافته است، هرچند استفاده از آن در حال حاضر تا حدودی توسط فیبر کربن که وزن کمتری دارد جایگزین شده است اما هزینه فوم پاششی بسیار کمتر است.

عایق پاششی در دو نوع سلول باز و بسته ارائه می شود که عایق سلول بسته پاششی شامل برخی از مواد پلی اورتان و ایزوسیانات و یا همان چسب است ، که به هنگام اسپری با هم مخلوط می شود و فوم عایق پلی اورتان را به وجود می آورند.

 

خواص عایق پاششی پلی یورتان

  • فوم پاششی عایق صوتی پلی یورتان در دمای 15 تا 26 درجه سانتی گراد نگهداری شود. موارد به کار گیری این نوع عایق ها پاششی در دیوارها و سقفها و سوله ها و بام ها و درزها و منافذ باز و سایر قسمت های ساختمان و همچنین به منظور محفوظ ماندن سرما در فصول سرد و گرما در فصول گرم به کار گرفته می شود. با فوم صوتی انواع صداهای بیرون به داخل ساختمان وارد نمی شوند.
  • از طرف دیگر در سیستم های پاششی خشک برای شبکه لوله کشی فوم کاملاً به تمام قسمت های پشتی سیستم لوله کشی نفوذ کرده و مانع از هدر رفت انرژی می شود. قبلاً برای این کار از پشم سنگ استفاده می شد.
  • طراحان و متخصصان صنایع پوشش دهی به خوبی توان بهره برداری از این ترکیبات را در کاربردهای گوناگون دارند از جمله پوششهای شفاف برای پوشش دهنده های تک لایه مخصوص بامها و رنگهای مورد استفاده برای مشخص کردن محل گذر عابرین پیاده و… پلی اورتان هنگامی که با مواد مناسب ترکیب می شود به عنوان یک درزگیر در برابر هوای خارجی و رطوبت نیز به خوبی عمل می کند.

 

بنابراین پلی یورتان عایق رطوبتی بسیار خوبی است. با توجه به نوسانات بسیار بازار های داخلی در زمینه خرید و فروش عایق های پلی اورتان قیمت دقیق و لیست قیمت مشخصی در زمینه فوم پلی یورتان نمی توان ارائه نمود. می توانید برای دریافت قیمت جدید با واحد فورش تماس حاصل فرمایید

یکی از محصولات بسیار پرفروش و با کیفیت در شرکت نبوغ بهینه گستر انواع عایق های پلی یورتان است که این محصول دارای قیمت های متفاوتی است که بسته به نوع آن و مقدار آن مختلف می باشد.

عایق پاششی به دلیل مایع بودن و قرار گرفتن بر روی سطوح گوناگون بسیار مناسب است. فوم های پاششی یک راه مناسب برای عایق کاری ساختمان در برابر آلودگیهای صوتی است که نقش زیادی در برقراری آرامش در زندگی افراد دارند. فوم پاششی پلی یورتان از بهترین عایق ها در صنعت ساختمان است. پلی یورتان به عنوان بهترین عایق سقف شیروانی به کار می رود. به طور نسبی و میانگین می توان گفت که برای هر یک متر مربع به ضخامت 5 سانت عایق پلی اورتان 2 کیلو گرم مواد مصرف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *