عایق فوم پاششی قابل شستشو

هزینه هدر رفت انرژی هدر رفتن میلیاردها دلار در سال می شود. ولی فوم پلی یورتان می تواند این مشکل را برطرف کند.

البته برخی از آنزیم ها و قارچ ها هم ممكن است پلی یورتان ها را تخریب کند. پلی یورتان تا حدی زیاد عایق رطوبت است و ساختمانها را دربرابر فرسایش ناشی از رطوبت محافظت میکند و برای کاهش رشد باکتریهای مضر مثل کپک، بوی رطوبت، حذف قارچ بسیار مفید است.

این نوع عایق، عایق رطوبت است و ساختمانها را دربرابر فرسایش ناشی از رطوبت محافظت میکند و برای کاهش رشد باکتریهای مضر مثل کپک، بوی رطوبت، حذف قارچ بسیارمفید است. پلی یورتان استحکام فراوانی در قبال میکروب ها، قارچ ها و باکتری ها دارا میباشد و و فضای ابدا قابل قبولی برای پرورش این نوع میکروبها نمیباشد. فوم سخت پلی یورتان (Rigid Polyurethane Foam) به عنوان عایق حرارتی کاربردهای فراوانی دارد. در مقابل با عایق پلی استایرن، این عایق ها مقاومت حرارتی فراوانی داراهستند. فوم های سخت پلی یورتان دارای درصد زیادی سلول بسته همراه با ویژگی های خاص است. این فوم ها دارای وزن سبک، انعطاف پذیری بالا، مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت، حرارت و صدا دارد.

عایق پلی یورتان پاششی

به طور کلی، تشکیل فوم اسپری پلی یورتان با کیفیت بالا نیازمند بهره گیری از عوامل مختلفی از جمله تنظیم دستگاه، انتخاب مواد اولیه مناسب، اجرای صحیح و اصولی کار طبق دستورالعمل شرکت تولید کننده مواد اولیه پلی یورتان و غیره می باشد. فروش فوم پاششی صوتی حرارتی پلی یورتان در صنعنت ساختمان سازی: فوم پاششی پلی یورتان یک محصول عایق حرارتی و صوتی و کاملاً سازگار با پایه پلی اورتان (PU) است که با اسپری شدن روی سطوح به وسیله دستگاه مخصوص مورد استفاده قرار میگیرد. روش اول بصورت پاششی است که با دستگاه در نقاط مورد نظر اسپری می شود. ساختمان تحت پوشش با اسپری فوم عایق بهطور معمول تا ۵۰ ٪ بهتر از عایقهای سنتی عایق بندی میشود.

این امکانات نه تنها ارزان قیمت می باشند بلکه سبک وزن هستند و می توانند در هر سطح و حجمی با توجه به خواسته ی طراح اجرا شوند. گچ پلیمری گونهای از گچ ساختمانی است که با توجه به استفاده از افزودنیهای پلیمری و آهک هیدراته و ماده معدنی پرلیت در ترکیبات آن دارای مزایای قابل توجهی مانند قابلیت استفاده در ماشینهای گچ پاش، زمان گیرش بیشتر، وزن سبکتر و خصوصیات عایق بهتر نسبت به گچهای معمولی میباشد.

 

عایق فوم پاششی

این نوع عایق پلی یورتان و فوم نرم دارای وزن بسیار سبکی هست. به همین عامل این نوع عایق سلول گشوده عایق بسیار خوب و کارآمدی میباشد. این فوم ها به واحد سنجش بسیار مناسبی از هدر رفت انرژی در ساختمان پرهیز می کنند. شما دیگر نیاز نیست که با استفاده از غلتک ها و قلم موها یک مسیر رفت و برگشتی را به طور مکرر با صرف انرژی بالا رنگ آمیزی کنید. بالا روندههای مرطوب و شیرهای دیواری را میتوان در فرو رفتگیهای دیوار یا داخل دریچههای دیواری جای داد. تخمین زده شده که تا ۴۰% هزینه ی گرمایش یا سرمایش یک ساختمان به دلیل نفوذ جریان هوا از شکاف های دیوار ، درب ها، پنجره ها ، کانال ها و دیگر درزهاست. این ترکیب با رطوبت موجود در هوا به سرعت ترکیب و سخت میشود. استفاده از نوع صحیح عایق های پلی یورتان پاششی به عنوان عایق حرارتی و صوتی پاششی، نه تنها نفوذ هوا بلکه بسیاری از شرایط ناخواسته مانند ، ورود رطوبت ناخواسته ، انتقال گرما و نفوذ صدای ناخواسته را به حداقل می رساند.

 

 

 چگونه عایق پلی یورتان پاششی را بسازید؟

عایق فوم پاششی یا عایق اسپری فوم نوعی عایق ساختمان است که در دیوارها، سقفها، درزها و منافذ باز و دیگر بخشهای ساختمان و همچنین برای حفظ گرما در فصل های سرد (یا سرما در تابستان) استفاده میشود.

در این روش پس از پاک سازی سطوح, مواد اولیه ی پیش گرم شده، جهت اسپری بصورت مایع در سطح پاشید شده که بلافاصله پس از پاشش تبدیل به فوم میگردد. قیمت عایق پلی یورتان به عواملی بسیاری بستگی دارد ، برای مثال این عامل ها می شود کیفیت، نوع و مواد ، برند و شرکت تولیدکننده آن و … که قیمت و هزینه سرویس ها پاشش پلی یورتان در هر کیلو برابر میباشد با : 90 هزار تومان. و همینطور بها وهزینه مواد استعمال عایق پلی یورتان پاششی در هر کیلو از 90 هزار تومان تا 120 هزار تومان متغیر است.

عایق به صورت پاششی یا عایق پانلی میباشد که هر دو می توانند در سطح زمینه ی پروژه اعمال گردد. سرعت پوشش دهی در یک پروژه رنگ آمیزی فوق العاده اهمیت دارد. پروژه های عایق حرارتی پلی یورتان هیچ درز یا شکافی نخواهند داشت. فوم پلی یورتان را بعد از خشک شدن فرم اعطا کرد و آن را رنگ آمیزی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *